Наступність: ДНЗ - школа


ПЛАН СПІЛЬНИХ ЗАХОДІВ між закладами дошкільної освіти №1, №2, №3 Барської міської ради і школою І рівня Барського ліцею №2 Барської міської ради В РАМКАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ на 2023-2024 навчальний рік


Угода про співпрацю між Барським ліцеєм №2 Барської міської ради та Барськими дошкільними заладами Барської міської ради на 2020-2025 н.р.



НАСТУПНІСТЬ У ДІЇ


Уже традиційними стали тижні наступності між закладами дошкільної освіти «Берізка», «Сонечко», «Зірочка» та початковою школою Барського ліцею №2. На жаль, навчальні роки, пов’язані з пандемією та війною, зазнали освітніх втрат не лише у засвоєнні знань учнями, а й негативно вплинули на зв’язки дошкілля і школи в питаннях наступності. 19 жовтня 2023 року в Барському ліцеї №2 відбулося розширене засідання круглого столу на тему “Основні аспекти й особливості співпраці педагогів закладів дошкільної освіти та педагогів початкової школи в рамках наступності».

Модераторами заходу були консультанти КУ «ЦПРПП Барської міської ради» Віталія Абрамович і Діна Гора. Спікери Наталія Марущак, головний спеціаліст відділу освіти Барської міської ради, Наталія Стрельчук, директор КУ «ЦПРПП Барської МР», Лариса Романяк , заступник директора з навчально –виховної роботи Барського ліцею №2, Наталія Корженюк, практичний психолог Барського ліцею №2 озвучили основні напрями діяльності закладів освіти на рівні управлінців, педагогів та психологічної служби. На захід були запрошені представники двох суміжних ланок освіти з усіх міських ліцеїв і закладів дошкільної освіти Барської міської ради. Учасників круглого столу гостинно зустріли вчителі І циклу початкової школи Барського ліцею №2 Маргарита Шатковська, Юлія Яворська, Ольга Нагорняк, Тетяна Жилінська, Тетяна Войцехівська, які провели кілька активностей з присутніми. Під час засідання пріоритетними питаннями були: робота практичного психолога та психолого-педагогічний супровід першокласників в умовах адаптаційного періоду, узгодження видів діяльності з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку відповідно до вимог Державних стандартів кожної ланки освіти та програм з різних галузей, підготовка дітей старших груп до школи, просвітницька робота з батьками майбутніх першокласників. Вироблено рекомендації щодо підготовки дошкільнят до навчання в школі та подальшої співпраці педагогічних колективів двох суміжних ланок у рамках неперервної освіти. Дякуємо організаторам, колегам закладів дошкільної освіти та вчителям початкових класів за конструктивний діалог.





Немає коментарів:

Дописати коментар